بدون نظر مقالات

زیبایی سالمندان تاثیر بسزایی به در غزت نفس و حفظ روحیه سالخوردگان در منزل را دارد. از این رو در مرکز نگهداری از سالمندان یارین به صورت دوره ای خدمات بهداشتی و آرایشی برای سالمندان عزیز اجرا می شود

همواره عزت نفس و حروحیه سالمندان یکی ز دغدغه های خانواده های عزیز می باشد ما در مزک نگهداری سالمندان یارین همواره در جهت رشد روحیه و بهبود عملکرد مغزی با ایجاد شادی و عزت نفس کوشا بوده ایم

نمونه ای خدمات بهداشتی وآرایشی در مرکز نگهداری از سالمندان یارین ارائه می شود

یکی دیگر از مواردی که سبب عدم زیبایی سالمندان می‌شود استرس و تنش است که باعث شدت خشکی پوست می‌شود، اگر می‌خواهید زیبایی در دوران سالمندی را داشته باشید سعی کنید تفکر و تمرکز خود را از مسائلی که باعث استرس و فشار می‌شود بردارید و خود را مشغول کارهایی کنید که از آن لذت می‌برید، پرداختن به ورزش یکی از عواملی است که باعث کاهش استرس می‌شود و تأثیر زیادی بر سلامت افراد در سنین بالا دارد. تیم مشاوره مرکز خدمات پرستاری ناجی با ارائه راهکار های مفید و متفاوت در حفظ زیبایی و کمک به شاداب بودن پوست شما راهنمایی کرده و کمک لازم را به واسطه اعزام پزشک به منزل یا پرستار در منزل انجام میدهند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب زیبایی در سن بالا می‌شود خوابیدن به‌اندازه کافی می‌باشد اگر خواب خوب نداشته باشید صورت شما پیر و فرسوده به نظر می‌رسد.

از ماسک‌های خانگی و طبیعی استفاده کنید، مثل استفاده از پوست میوه و همچنین گوشت میوه‌های مختلف که سبب خنکی و شادابی پوست شما می‌شود ازجمله میوه‌هایی که تأثیر فراوانی دارند به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

هلو
خیار
توت‌فرنگی
گوجه‌فرنگی

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.